Інструкція з повернення товару
Повернення товару, придбаного на сайті, через роздрібний магазин
Заповнення заяви
Для повернення необхідно заповнити і підписати форму «Заява на повернення товару», яка входить до комплекту документів до замовлення.
При поверненні інтернет-замовлення обов'язково вкажіть номер банківської картки, з якої було здійснено оплату.
Якщо ви не заповнили заяву заздалегідь, її можна оформити безпосередньо в магазині, отримавши відповідний бланк у співробітників.
Стан товару та пакування
Повернення можливе за умови збереження оригінального пакування, всіх ярликів, бирок та етикеток.
Ви можете повернути як усе замовлення, так і окремі товари. У заяві необхідно вказати найменування, артикул і вартість товару, що повертається.
Способи повернення грошових коштів
Після приймання товару можливі два варіанти повернення грошей:
-
- готівковими коштами - відразу в магазині;
- переказ на карту, використану під час оплати (протягом 2-5 робочих днів).
! Компенсація вартості доставки не передбачена.
Повернення через кур'єрську службу «Нова пошта»
Підготовка документів
Заповніть і підпишіть форму «Заява на повернення товару», яка знаходиться в комплекті замовлення.
Пакування відправлення
Упакуйте товар в оригінальну упаковку. Обов'язково додайте:
-
- заяву на повернення;
- накладну на повернення (якщо вона є).
Якщо накладна відсутня, відправте посилку без неї. Усі комплектуючі мають бути повернуті в повному складі.
Відправлення товару
Передайте упаковану посилку до найближчого відділення «Нової пошти» для відправлення.
Повернення грошових коштів
Гроші будуть повернуті на банківську карту протягом до 30 днів з моменту подачі заяви.
! Вартість доставки поверненню не підлягає.
Зверніть увагу
Будь ласка, переконайтеся в точності даних, зазначених у заяві: ПІБ, контактний телефон, адреса, паспортні реквізити та номер картки.
Помилки можуть призвести до затримки обробки повернення або неможливості зарахування коштів.