Інструкція з повернення товару

 

Повернення товару, придбаного на сайті, через роздрібний магазин

 

Заповнення заяви


Для повернення необхідно заповнити і підписати форму «Заява на повернення товару», яка входить до комплекту документів до замовлення.
При поверненні інтернет-замовлення обов'язково вкажіть номер банківської картки, з якої було здійснено оплату.
Якщо ви не заповнили заяву заздалегідь, її можна оформити безпосередньо в магазині, отримавши відповідний бланк у співробітників.

 

Стан товару та пакування


Повернення можливе за умови збереження оригінального пакування, всіх ярликів, бирок та етикеток.
Ви можете повернути як усе замовлення, так і окремі товари. У заяві необхідно вказати найменування, артикул і вартість товару, що повертається.

 

Способи повернення грошових коштів


Після приймання товару можливі два варіанти повернення грошей:

    • готівковими коштами - відразу в магазині;
    • переказ на карту, використану під час оплати (протягом 2-5 робочих днів).

 

! Компенсація вартості доставки не передбачена.

 

Повернення через кур'єрську службу «Нова пошта»

 

Підготовка документів


Заповніть і підпишіть форму «Заява на повернення товару», яка знаходиться в комплекті замовлення.

 

Пакування відправлення


Упакуйте товар в оригінальну упаковку. Обов'язково додайте:

    • заяву на повернення;
    • накладну на повернення (якщо вона є).
      Якщо накладна відсутня, відправте посилку без неї. Усі комплектуючі мають бути повернуті в повному складі.

 

Відправлення товару


Передайте упаковану посилку до найближчого відділення «Нової пошти» для відправлення.

 

Повернення грошових коштів


Гроші будуть повернуті на банківську карту протягом до 30 днів з моменту подачі заяви.

 

! Вартість доставки поверненню не підлягає.

 

Зверніть увагу

Будь ласка, переконайтеся в точності даних, зазначених у заяві: ПІБ, контактний телефон, адреса, паспортні реквізити та номер картки.

Помилки можуть призвести до затримки обробки повернення або неможливості зарахування коштів.